4 Haziran 2014 Çarşamba

Ankaralı Anne-Çocuk Blog Buluşması

Uzun zamandır yazmak isteyipte Güneytomun 1. doğum günü hazırlıkları sebebiyle vakit bulamadığım için ertelediğim bu postu yapan ben, 
Süt izni bittiği için akşam 18:00'de işten çıkmaya başlayan yine ben :( 
Ve bebişi 6. hastalık denen hastalığı geçirmiş olan anne de ben....
Günde iki post yaparak kendi rekorumu kırdığım için bence koca bir "affeerin bi de pravooyu" hak ediyorum :)



25 Mayıs 2014 Pazar sabahı resimde görmüş olduğunuz tatlı, samimi ve içten insanlarla tanışma fırsatı bulduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum. Anne-çocuk blog buluşmasında hem anneler hem  de çocuklar çok iyi vakit geçirdik. Arkamızdaki Ankara Savaşı posterinin ise bizimle ilgisi olmadığını belirtmek isterim :)

Çankaya Behzat'ta düzenlediğimiz brunch çok keyifli başladı ve zamanın nasıl geçtiğini anlamadık. Mekanın çocukların zaman geçirmesi için ayrılmış alanları ise Behzat'ı bebek ve çocuk dostu bir mekan olarak kayıtlara geçirmiş bulunuyor. Aynı gün iki arkadaşımın çocuklarının doğum gününe de katılmayı planlamıştım ama ne yazık ki Güney ile sadece birine iştirak edebildim. "Çocukla plan yapıp evden çıkarsın ve asla o plana uymazsın" kuralını bir kez daha hatırlamış oldum. 

Blog üzerinden tanışmış olduğum Sibel ve Uzman Annem Sibel'in :) organize ettiği brunchtan Çınar tatlısının annesi Sibel vasıtasıyla haberdar oldum. İyi ki de olmuşum, bakın nasıl eğlendik, nasıl güzel kareler çektik ve neleer neleeerr paylaştık :)


Çınar'ın annesi Sibel, Başar kuzusunun annesi Uzman Annem Sibel ve bendeniz



Güney ve Kuzey'in oturma planında yan yana düşmeleri, neredeyse yaşıt olmaları (aralarında 1 ay var) ve Nurgül ile meslektaş olmamız ise günün en güzel tesadüflerindendi...



Nesrin'in oğlu Oğuzalp'in Güney'in bebekliğine benzemesi ise yine günün güzelliklerindendi. "Çabucak bübüyor oğlum yetişemiyorum" diye hayıflandığım zaman Nesrin'İn oğlu Oğuzalp'i sıkıştıracağım artık :)


Solda Nurgülcüm, Sağda şeker kız candy Defnoşun annesi Aslıhan, anne adayı Burçin ve Bengü


Yakışıklı ama poz vermeyen Kerem'in annesi Gülşen ve teyzoş Nilgün


Tatlişkolar; Sibel ve Canan  hatunları


Bebeğim Mağazası'nın yaptığı çekilişte 50 tela hediye çeki kazandık, Güney'in şansı olduğunu düşünüyorum zira kendisinin 1.yaş günü 27 Mayıs idi :)

Çağan Emre'nin annesi Aslı ile foto çekinmemişisiz :( artık bir daha ki sefere...


 Veeee masamızı şenlendiren Verycupcake'ten harika tatlar...Kabul ediyorum, o gün tatlıyı abarttık.




 Behzat'ın oyun alanında eğlenen yağuşuklu oğlum Güneytom...

Bunlarda buluşmamıza ufak hediyeleri ile şenlendiren firmalar, hepsine çok teşekkür ediyoruz.



  1. Bebeğim Mağazası (2 Kişiye 50 TL Hediye Çeki)  
  2. Verycupcake
  3. Partypaper2013 (masa süslerimiz)
  4. Burçin'in kokulu taşları (masamızda yer aldı)
  5. Webannemarket
  6. Baby Corner 
  7. Doğadan Çay 
  8. Hc-Ovex Saç Bakımı
  9. Doa Kozmetik
  10. Orkide Hareketi Kozmetik
  11. Tanaçan Kozmetik
  12. Cyrene Skin Care













2 yorum:

Gülsen Doğan dedi ki...

en tatlı halleri ben çok seviyorum 2 yaşına kadar paytak paytak yürüyüşler belli belirsiz konuşmalar çok öptüm pirensi

Unknown dedi ki...

evet yaa bazen hiç büyümesin istiyorum :)) teşekkür ederiz Gülşen Teyzesi

 

TRİŞKADAN NAĞMELER Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template